نمایندگی بیمه پارسیان در غرب تهران

  • ۰
  • ۰

بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان برای جبران خسارت های جانی و صدمات جسمانی به کارکنان وکارگران در محیط کار ویا درحین انجام کار میباشد ، که مسئولیت آن با کارفرما است . این بیمه نامه در مقابل جبران خسارت هایی از قبیل فوت ، نقص عضو و پرداخت هزینه های پزشکی متعهد است .
این نوع از بیمه برای تمام افرادی که صاحب مشاغل مختلف هستند ، برای تحت پوشش قرار دادن مسئولیت خود در مقبال کارکنان و کارگران مناسب میباشد . شرکت بیمه پارسیان در این نوع از بیمه نامه تخفیفات خوبی ارائه میدهد. بیمه مسئولیت دارای پوشش های مختلفی است که هرکدام به تنهایی در زمان خسارت میتواند نقش مهمی برای جبران خسارت های وارد شده ایفا کند . شما میتوانید با مشاوره از نمایندگی ما بیمه نامه ای کامل با حق بیمه مناسب دریافت کنید .

عوامل موثر در محاسبه حق بیمه

طبقه خطر شغلی ، تعداد کارکنان، سقف تعهدات درخواستی و پوشش های انتخابی نقش مهمی درمحاسبه حق بیمه دارد. ضمنا پیگیری و دریافت خسارت را این نمایندگی به صورت رایگان برایتان انجام میدهد ما همواره کنارتان هستیم.

نکته

متراژ بنا ، نوع سازه ، سقف تعهدات درخواستی و کلوز های انتخابی نقش مهمی در محاسبه حق بیمه دارد.

بیمه مسئولیت کارفرما درقبال کارکنان ساختمانی

این بیمه نامه برای جبران خسارت هایی از قبیل جانی و مالی به کارکنان و اشخاص ثالث در محدوده پروژه که در عملیات ساختمانی ناشی از تخریب ، گودبرداری ، احداث بنا و… رخ میدهند کاربرد دارد .

نکته مهم 

خرید این بیمه نامه هیچ ارتباطی با داشتن بیمه نامه تامین اجتماعی ندارد برخی از سازندگان ساختمان تصور میکنند که چون زمان گرفتن جواز هزینه زیادی به حساب تامین اجتماعی واریز میکنند این بیمه نامه تمامی خطراتی که در حین کار برای آنها پیش می آید را تحت پوشش قرار میدهد اما  تامین اجتماعی هیچ تعهدی در قبال مسئولیت شما نسبت به دیگران ندارد.

 

منبع : بیمه پارسیان غرب تهران

  • ۹۹/۰۲/۳۰
  • سلمانی عتیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی